درب کرکره ای اتوماتیک
نوشته شده توسط : افشار

 

 

 

 

 

درب اتوماتیک کرکره ای یکی از انواع درب های اتوماتیک می باشد ، بیش تر افراد کم و بیش با درب اتوماتیک اشنا بوده و در موردش اطلاعاتی را می دانند و با توجه به نیاز و احتیاجاتشان از این درب ها استفاده می کنند .

 

 

 

درب اتوماتیک بسیار محکم و پر استحکام بوده و از نظر هزینه و اقتصادی هم برای شخص به صرفه است و به همین علت هاست که در این روز ها پر طرفدار شده است.

 

 درب کرکره ای اتوماتیک در انواع مختلفی به بازار برای مشتری ها عرضه می شود و هر کدام از انواع آن برای یک مصرف مشخص و خاص با یک ویژگی خاص می باشد و با توجه به خاص بودنش قادر می باشد تا نیاز مصرف کنندگان را برآورده کرده و به کار گرفته شود .

 

 

 

این نوع از درهای تمام اتوماتیک از اتلاف انرژی واقعا جلوگیری می کنند .

 

به عنوان یک نمونه می توان گفت زمانی که برای یک مکان و محل خاص به ذخیره سازی انرژی نیازمند هستیم بهترین روش این است که از درب اتوماتیک کرکره ای یا کرکره برقی استفاده نماییم و مطمئن باشیم که دیگر با مشکل اتلاف انرژی رو برو نیستیم .

 

عملکرد اساسی و اصلی در درب اتوماتیک کرکره ای در حقیقت محافظت کردن از فضای درونی ساختمان در برابر شرایط بد خارج از محیط ساختمان می باشد .

 

 

 

با استفاده و نصب درب کرکره ای اتوماتیک می توانیم تا میزان 40% یا بیشتر از ان از اتلاف انرژی یا حرارت کاسته کنیم و به این صورت به راحتی می توان انرژی را ذخیره کرد.

 

 

 

از طرف دیگر می توان به این نکته اشاره داشت که باز و بسته شدن در این درب اتوماتیک بسیار اسان و راحت و با سرعت بالا انجام می گیرد .

 

 به همین علت و دلیل خیلی راحت می توانیم از آن به عنوان سیستم خروج اضطراری برای ساختمان ها استفاده کنیم بدون این که مشکلی در این میان پیش اید .

 

از نظر فضا هم می توان گفت که کرکره برقی جا و فضای نسبتا کمی را اشغال کرده و طریقه ی راه اندازی و نصب ان به شکلی می باشد که رول جمع شده در قسمت بالای درب کرکره ای قرار گرفته و ممکن است به سمت بیرون و یا داخل ساختمان جمع شود که این مورد به درخواست مشتری ها وابستگی دارد .

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: